.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر رتبه اول در زمینه مدیریت

موسسه مالی و اعتباری مهر در چهارمین جشنواره سراسری روابط عمومی های برتر بخش غیر دولتی کشور مقام نخست را در حوزه مدیریت روابط عمومی بدست آورد .
به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز پنجشنبه پنجم آذر ماه با حضور مهندس کریمی مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ دکتر احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور در تالار حجاب برگزار شد ، از برترین روابط عمومی های کشور در بخش های مختلف تجلیل به عمل آمد .
بر اساس رای هیات داوران این جشنواره روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر در بخش مدیریت رتبه اول را بدست آورد و لوح یادبود و تندیس زرین جشنواره را به خود اختصاص داد.
ابراهیم صفرلکی رئیس اداره کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر پس از دریافت جایزه مدیریت برتر روابط عمومی کشور گفت : پس از ارزیابی آثار و فعالیت های این اداره توسط ستاد ارزیابی چهارمین جشنواره سراسری روابط عمومی های برتر بخش غیر دولتی کشور از میان 100 روابط عمومی شرکت کننده در جشنواره موفق به کسب عنوان برتر در مدیریت روابط عمومی شدیم .
صفرلکی این موفقیت را حاصل همت و تلاش همکاران در اداره کل روابط عمومی و حمایت های بی دریغ دکتر شفیع زاده مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر دانست و افزود : این موفقیت را که حاصل دسترنج همکاران اداره روابط عمومی بوده و باعث درخشش نام موسسه در کشور شده است به کلیه همکاران سخت کوش موسسه مالی و اعتباری مهر در سراسر کشور تبریک می گویم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.